pagina_circa

Quandu avemu invechjatu, a lente di u globu oculare gradualmente s'endurisce è si sgrossa, è a capacità di l'aghjustamentu di i musculi di l'ochju diminuisce ancu, risultatu in una diminuzione di a capacità di zoom è a difficultà in a visione vicinu, chì hè a presbiopia.Da un puntu di vista medico, e persone di più di 40 anni anu gradualmente cuminciatu à mostrà sintomi di presbiopia, cum'è a diminuzione di a capacità di adattazione è a visione annebbiata.A presbiopia hè un fenomenu fisiulogicu normale.Ognunu di noi averà presbyopia quandu ghjunghjemu una certa età.

Chì sòLenti Progressive?
I lenti progressivi sò lenti multifocali.Differenti da lenti di visione unica, i lenti progressivi anu parechje lunghezze focali nantu à una lente, chì sò divisi in trè zoni: distanza, intermedia è vicinu.

1

Chi usaLenti Progressive?

Pacienti cù presbyopia o fatigue visuale, in particulare i travagliadori cù cambiamenti frequenti in a visione di distanza è vicinu, cum'è i prufessori, i medichi, l'operatori di l'informatica, etc.
I pazienti miopi di più di 40 anni cumincianu à avè sintomi di presbiopia.Anu spessu bisognu di portà dui parigli di vetru cù diversi gradi di distanza è visione vicinu.
E persone chì anu esigenze elevate per l'estetica è u cunfortu, è e persone chì piacenu à pruvà cose novi è sò disposti à sperimentà effetti visuali diffirenti.

2

Benefici diLenti Progressive
1. L'apparizione di lenti prugressivu hè cum'è una lente di visione unica, è a linea di divisione di u cambiamentu di putere ùn pò micca esse vistu.Ùn hè micca solu bella in l'apparenza, u più impurtante hè chì prutege a privacy di l'età di u portatore, per quessa, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di revelà u sicretu di l'età cù l'occhiali.

2. Siccomu u cambiamentu di a putenza di lenti hè graduale, ùn ci sarà micca un saltu di l'imaghjini, cunfortu di portà è faciule d'adattà.

3. U gradu cambia gradualmente, è a sustituzione di l'effettu di l'ajustamentu aumenta ancu gradualmente secondu l'accortamentu di a distanza di visione vicinu.Ùn ci hè micca fluttuazione di l'aghjustamentu, è ùn hè micca faciule per causà fatigue visuale.

3

Tempu di Post: 11-May-2023