pagina_circa

微信图片_20220827151747
Lenti progressive per a visione sopra i 40
Dopu à l'età di 40 anni, nimu ùn li piace à publicità a so età - soprattuttu quandu avete da avè prublemi à leghje stampa fine.

Fortunatamente, i lenti di occhiali progressivi d'oghje facenu impussibile à l'altri di dì chì avete ghjuntu à "età bifocale".

I lenti progressivi - qualchì volta chjamati "bifocali senza linea" - vi dannu un aspettu più ghjovanu eliminendu e linee visibili chì si trovanu in lenti bifocali (è trifocali).
61MrcdHcLML._AC_UX679_

Vantaghji di lenti progressivi nantu à i bifocali
I lenti di lenti bifocali anu solu dui putenzi: unu per vede à traversu a stanza è l'altru per vede da vicinu.L'uggetti in trà, cum'è una schermu di l'urdinatore o l'articuli nantu à un scaffale di una buttrega, spessu restanu sfocati cù bifocali.

Per pruvà à vede l'uggetti in questa gamma "intermedia" chjaramente, i portatori di bifocali duveranu arruvinà a testa in sopra è in giù, guardendu alternativamente à traversu a cima è poi u fondu di i so bifocali, per determinà quale parte di a lente funziona megliu.

I lenti progressivi imitanu più strettamente a visione naturale chì avete avutu prima di l'iniziu di a presbiopia.Invece di furnisce solu dui putenzi di lenti cum'è bifocali (o trè, cum'è trifocali), lenti progressivi sò veri lenti "multifocali" chì furnisce una progressione liscia è senza saldatura di parechje putenzi di lenti per una visione chjara in tutta a stanza, vicinu è à tutte e distanze trà.

Cù lenti prugressivi, ùn ci hè micca bisognu di chjappà a testa in sopra è in giù o aduttà posture scomode per vede u screnu di l'urdinatore o altri oggetti à u bracciu.
v2-2ff6fda1c454134e8100396943859460_b_副本_副本

Visione naturale senza "saltu d'imagine"
E linee visibili in bifocali è trifocali sò punti induve ci hè un cambiamentu bruscu in a putenza di lenti.

Quandu a linea di vista bifocale o trifocale di u portatore si move attraversu queste linee, l'imaghjini si movenu di colpu, o "saltà".L'incomodità causata da questu "saltu di l'imaghjini" pò varià da esse ligeramente fastidiosu à creà nausea.

I lenti progressivi anu una progressione liscia è senza saldatura di i puteri di lenti per una visione chjara à tutte e distanze.I lenti progressivi furniscenu una prufundità più naturale di focu senza "saltu di l'imaghjini".
08f790529822720e0cf3466aee871d46f21fbe097d44_副本
I lenti progressivi sò diventati i lenti multifocali più populari per tutti quelli chì anu presbyopia chì portanu occhiali, per via di i so vantaghji visivi è cosmetichi nantu à i bifocali è trifocali.


Tempu di Postu: Aug-27-2022