pagina_circa

Avemu riferitu à a luce chì l'ochju umanu pò vede cum'è luce visibile, vale à dì "rossu aranciu giallu verde blu blu viola".
Sicondu a maiò parte di i standard naziunali, a luce visibile in a gamma di lunghezza d'onda di 400-500 nm hè chjamata luce blu, chì hè a lunghezza d'onda più corta è a luce più energica (HEV) in a luce visibile.


A luce blu hè omnipresente in a nostra vita.A luce di u sole hè a fonti principale di luce blu, ma assai fonti di luce artificiale, cum'è luci LED, TV schermu flat è schermi di visualizazione digitale cum'è l'urdinatori è i telefunini mobili, emettenu ancu assai luce blu.
Hè da nutà chì, mentri l'HEV emessi da sti dispusitivi hè chjuca paragunatu à quellu emessu da u sole, a quantità di tempu chì a ghjente passa in questi dispositi digitale hè assai più altu ch'è a quantità di tempu chì sò esposti à u sole.

A luce blu pò esse male o bona per noi, secondu u tempu di l'esposizione, l'intensità, a gamma di lunghezza d'onda è a durata di l'esposizione.
At prisente, i risultati spirimintali canusciutu tutti crede chì u principale dannusu à l 'ochju umanu hè a luce blu-onde cortu trà 415-445nm, irradiation cumulative-longu termine, vi causari certi danni otticu à l 'ochju umanu;A luce blu di lunghezza d'onda longa sopra 445nm ùn hè micca solu innocu à l'ochji umani, ma ghjoca ancu un rolu assai impurtante in u ritmu biologicu.


Dunque, a prutezzione di a luce blu deve esse "precisa", bluccà a luce blu dannosa è lascendu a luce blu benefica.

I vetri di luce anti-blu da u primu tipu d'absorzione di sustrato (lenti tan) lente à u tipu di riflessione di film, vale à dì, l'usu di u filmu strattu per riflette una parte di a luce blu fora, ma a riflessione di a superficia di a lente hè più evidenti;Allora à u novu tipu di lenti senza culore di fondu è trasmittanza di luce elevata, i prudutti di l'anti-bicchieri blu ray sò ancu constantemente aghjurnati è iterati.

À questu tempu, u mercatu hè ancu apparsu alcune perle miste d'occhi di pisci, prudutti shoddy.
Per esempiu, alcune imprese in linea vendenu occhiali blu blu-bluccanti à i cunsumatori ordinali.Questi vetri sò urigginariamenti usati per i pazienti chì sò stati diagnosticati cù a malatia maculare o certi pazienti chì si ricuperanu da a cirugia oculare, ma sò venduti cum'è "100% blu-blocking".
Stu tipu di vetri di luce anti-blu, u culore di fondu di a lente hè troppu giallu, a visione serà distorta, a transmittance hè troppu bassu, ma aggrava u risicu di fatigue visuale;U tassu di bloccu di a luce blu hè troppu altu per bluccà a luce blu benefica.
Dunque, a ghjente ùn deve esse sbagliata per un "bonu pruduttu" per via di l'etichetta "medica".
Per assicurà a prestazione è a qualità di i prudutti di prutezzione blu-ray, in lugliu 2020, u standard pertinente "GB/T 38120-2019 Film di prutezzione Blu-ray, requisiti tecnichi di l'applicazione di salute di luce è di sicurezza di luce" hè statu formulatu per i prudutti di prutezzione blu-ray.
Allora, quandu tutti scelgono di PREVENIR i bicchieri di luce blu, deve circà u standard naziunale.


Tempu di Postu: Sep-07-2022