pagina_circa

01, chì hèlente fotocromatica?

Lenti chì cambianu u culore (lenti fotocromatiche) sò lenti chì cambianu u culore in risposta à i cambiamenti in l'intensità UV è a temperatura.
I lenti chì cambianu u culore sò fatti aghjunghjendu diversi fotosensibilizatori (cum'è l'alogenu d'argentu, l'acidu di bario d'argentu, l'alogenuro di cobre è l'alogenuro di cromu) à lenti di resina cumuni.
Dopu à u cambiamentu di culore pò esse sfarenti culori, cum'è: tè, tè grisgiu, grisgiu è cusì.

1

02, prucessu di cambiamentu di culore

Attualmente, ci sò dui tipi di tecnulugia di decolorazione nantu à u mercatu: a decolorazione di film è a decolorazione di u sustrato.
A. Decolorazione di film
Spray agenti di decolorazione nantu à a superficia di a lente, carattarizatu da un culore di fondu chjaru quasi incolore.
Vantaghji: cambiamentu di culore rapidu, cambiamentu di culore più uniforme.
Disadvantages: L'effettu di decolorazione pò esse affettatu da a temperatura alta.
B. A decolorazione di u substratu
L'agente di decolorazione hè statu aghjuntu in anticipu in u processu di u materiale monomeru di a lente.
Vantaghji: Velocità di produzzione veloce, prudutti di costu.
Disadvantages: U culore di e parti di u mediu è di u bordu di e lenti di l'altitudine serà diversu, è l'esteticu ùn hè micca bonu cum'è i lenti di decolorazione di film.

03. Cambiamenti di culore di lenti scolorite

L'oscurità è l'illuminazione di lenti cambianti di culore sò principalmente ligati à l'intensità di a radiazione ultravioleta, chì hè ancu strettamente ligata à l'ambiente è a stagione.
Sunny day: L'aria in a matina hè menu nuvola è hà menu bluccatu UV, cusìlenti fotocromatichea matina serà più bughju.A sera, a luce ultravioletta hè più debule è u culore di lenti hè più chjaru.
Overcast: Ancu s'ellu a luce ultravioletta hè debbule in l'ambienti nuvolati, pò ancu esse abbastanza per ghjunghje à a terra, cusì a lente di decolorazione pò ancu ghjucà un certu rolu protettivu, u culore serà relativamente chjaru in l'ambienti assulanatu.
Temperature: Di solitu, cum'è a temperatura aumenta, u culore di a lente discolorata diventerà gradualmente più ligera;À l'inverse, à mesure que la température baisse, le camaleon s'assombrit lentement.
Ambiente internu: In a stanza, a lenti cambiante di culore ùn cambierà micca u culore è fermanu trasparente è incolore, ma se affettata da a fonte di luce ultravioletta circundante, averà sempre un effettu di cambiamentu di culore, chì ghjoca a funzione di prutezzione ultravioletta in ogni mumentu.

04. Perchè sceglie lenti chì cambianu u culore ?

Cù i tassi di miopia in crescita, ci hè una dumanda crescente di lenti chì cambianu u culore, soprattuttu in a primavera è l'estiu, quandu u sole brilla è i raghji UV sò intensi, potenzalmentu dannu à l'ochji.
Per quessa, u megliu modu per pruteggiri i vostri ochji da i raghji UV è ancu di trattà cù i prublemi di rifrazione hè di portà vetru di culore cambiante cù prutezzione UV (un paru di vetru di culore cambiante cù una dioptria).

05, i vantaghji di lenti chì cambianu u culore

Un specchiu multifunzione, evite micca di coglie è di portà prublemi
I miopi anu bisognu di portà un paru di occhiali di sole si volenu bluccà i raghji ultravioletti di u sole dopu avè avutu l'ochji curretti da a rifrazione.
Lenti chì cambianu u culore sò occhiali di sole cù dioptriu.Sì avete lenti chì cambianu u culore, ùn avete micca bisognu di avè dui pariglii di vetru quandu esce.
Forte ombra, bluccà i danni UV
I vetri chì cambianu u culore ponu automaticamente cambià u culore secondu a luce è a temperatura, è aghjustate a trasmittanza attraversu u culore di lenti cambiante, in modu chì l'ochju umanu pò adattà à u cambiamentu di luce ambientale.
Inoltre, pò assorbe i raghji ultraviolet dannusu à l'ochji umani, bluccà u glare è i danni purtati da i raghji ultraviolet, riduce in modu efficace a riflessione di luce, migliurà u cunfortu visuale, riduce a fatigue visuale, prutegge l'ochji.
Aumentà a decorazione, bella è naturali
Lenti chì cambianu u culore sò adattati per ambienti interni, di viaghju è esterni.Ùn sò micca solu lenti di u sole chì bluccanu u sole, ma ancu lenti di miopia / miopia chì ponu curreghje a visione.
Adatta per una varietà di designu di lenti, apparenza stylish, per scuntrà a ricerca di più moda, collocazione è pratica sia.

2

Tempu di Postu: Dec-05-2022