pagina_circa

Lenti di vetru.
In i primi tempi di a correzione di a visione, tutte e lenti di lenti sò stati fatti di vetru.
U materiale principale per lenti di vetru hè u vetru otticu.L'indice di rifrazione hè più altu ch'è quellu di lenti di resina, cusì a lente di vetru hè più fina di a lente di resina in u stessu putere.L'indice di rifrazione di a lente di vetru hè 1.523, 1.60, 1.70, 1.80, 1.90.I lenti di vetru anu una bona trasmittanza è proprietà meccanochimiche: indice di rifrazione constante è proprietà fisiche è chimiche stabili.
Ancu s'è i lenti di vetru offrenu ottiche eccezziunali, sò pisanti è ponu rompe facilmente, putenzialmente causendu dannu seriu à l'ochju o ancu a perdita di un ochju.Per questi mutivi, i lenti di vetru ùn sò più largamente usati per l'occhiali.

Lenti di plastica.
● 1,50 CR-39
In u 1947, l'Armorlite Lens Company in California hà introduttu i primi lenti di lenti di plastica ligeri.I lenti eranu fatti di un polimeru plasticu chjamatu CR-39, l'abbreviazione di "Columbia Resin 39", perchè era a 39a formulazione di un plasticu curatu termale sviluppatu da PPG Industries à l'iniziu di l'anni 1940.
A causa di u so pesu ligeru (circa a mità di u pesu di u vetru), u prezzu bassu è eccellenti qualità ottiche, u plasticu CR-39 resta un materiale populari per lenti di lenti ancu oghje.
● 1,56 NK-55
U più assequible di i lenti di l'Indice più altu è assai duru paragunatu à CR39.Siccomu stu materiale hè intornu à u 15% più diluente è u 20% più ligeru cà l'1.5, offre una opzione ecunomica per quelli pazienti chì necessitanu lenti più sottili.U NK-55 hà un valore Abbe di 42 facendu una bona scelta per prescriptions trà -2.50 è + 2.50 dioptrie.
● Lenti di plastica high-index
In l'ultimi 20 anni, in risposta à a dumanda di occhiali più sottili è più ligeri, parechji pruduttori di lenti anu introduttu lenti di plastica d'altu indice.Queste lenti sò più fini è più ligeri cà lenti di plastica CR-39 perchè anu un indice di rifrazione più altu è ponu ancu avè una gravità specifica più bassa.
A serie MR™ hè una lente ottica premium cuncepita da Japan Mitsui Chemicals cun un altu indice di rifrazione, un altu valore Abbe, una gravità specifica bassa è una alta resistenza à l'impattu.
A serie MR™ hè particularmente adatta per lenti oftalmiche è hè cunnisciuta cum'è u primu materiale per lenti à indice elevatu di basa di tiouretano.A serie MR™ offre una varietà di prudutti per furnisce a megliu suluzione per l'utilizatori di lenti ottiche.
RI 1,60: MR-8
U megliu materiale equilibratu di lenti à l'indice altu cù a più grande parte di u mercatu di materiale di lenti RI 1.60.MR-8 hè adattatu per qualsiasi lenti oftalmiche di forza è hè un novu standard in materiale di lenti oftalmiche.
RI 1.67: MR-7
Materiale di lenti RI 1.67 standard globale.Grandi materiali per lenti più sottili cù una forte resistenza à l'impattu.MR-7 hà megliu capacità di tinta di culore.
RI 1.74: MR-174
Materiale per lenti ultra high index per lenti ultra sottili.I forti purtatori di lenti di prescrizione sò avà liberi di lenti grossi è pesanti.

MR-8 MR-7 MR-174
Indice di rifrazione (ne) 1.60 1.67 1.74
Abbe Value (ve) 41 31 32
Temperatura di distorsione di calore (℃) 118 85 78
Tintabilità Bene Eccellente Bene
Resistenza à l'impattu Bene Bene Bene
Resistenza di Carica Statica Bene Bene Bene

Lenti in policarbonate.
U policarbonate hè statu sviluppatu in l'anni 1970 per l'applicazioni aerospaziali, è hè attualmente utilizatu per i visori di caschi di l'astronauti è per i parabrisi di i navette spaziali.I lenti per occhiali fatti di policarbonate sò stati introdotti à l'iniziu di l'anni 1980 in risposta à una dumanda di lenti ligeri, resistenti à l'impattu.
Da tandu, lenti di policarbonate sò diventate u standard per i vetri di sicurezza, l'occhiali sportivi è l'occhi di i zitelli.Perchè sò menu prubabile di frattura cà i lenti di plastica regulare, i lenti di policarbonate sò ancu una bona scelta per i disinni di occhiali senza rimless induve i lenti sò attaccati à i cumpunenti di u quadru cù montature di perforazione.
A maiò parte di l'altri lenti di plastica sò fatti da un prucessu di molding cast, induve un materiale plasticu liquidu hè coccu per longu periodi in forme di lenti, solidificà u plasticu liquidu per creà una lente.Ma u policarbonate hè un termoplasticu chì principia cum'è un materiale solidu in forma di pellets petite.In un prucessu di fabricazione di lenti chjamatu injection molding, i pellets sò riscaldati finu à chì si funnu.U policarbonate liquidu hè poi injected rapidamente in stampi di lenti, cumpressu sottu pressione alta è rinfriscata per furmà un pruduttu finitu di lenti in pocu minuti.

Lenti Trivex.
Malgradu i so numerosi vantaghji, u policarbonate ùn hè micca l'unicu materiale di lente adattatu per l'applicazioni di sicurezza è l'occhi di i zitelli.
In u 2001, PPG Industries (Pittsburgh, Penn.) hà introduttu un materiale di lenti rivali chjamatu Trivex.Cum'è i lenti di policarbonate, i lenti fatti di Trivex sò sottili, ligeri è assai più resistenti à l'impattu cà lenti di plastica o vetru regulare.
I lenti Trivex, in ogni modu, sò cumposti da un monomeru basatu in urethane è sò fatti da un prucessu di molding cast simili à a manera di lenti di plastica regulare.Questu dà à i lenti Trivex u vantaghju di l'ottica più nitida cà lenti di policarbonate stampati à iniezione, secondu PPG.


Tempu di Postu: Apr-08-2022